ژوپینگ چیست؟ آشنایی با برند معروف بدلیجات ژوپینگ

اگر حتی کمی به زیورآلات علاقه‌ مند باشید مطمئناً نام ژوپینگ یا شوپینگ با نام انگلیسی xuping برایتان آشنا است. امروزه به دلیل بالا رفتن و جهش سریع قیمت طلا استفاده از بدلیجات رونق بیشتری گرفته است. البته نه تنها به این دلیل بلکه به دلیل تنوع بالا، کیفیت و ماندگاری برند های معتبر این نوع اکسسوری ها محبوبیت زیادی بین خانم ها پیدا کرده است.

xuping jewelry

اگر بخواهیم در مورد موفقیت یک برند صحبت کنیم باید گفت عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث موفقیت و محبوب شدن یک برند شود. این عوامل عبارتند از تبلیغات، قیمت مناسب، کیفیت، و طراحی ها، این ویژگی ها می تواند یک برند را معروف کند.

تبلیغات در دنیای امروز خیلی مهم می باشد با تبلیغات شما می توانید محصولات خود را در تمام کشور ها به نمایش بگذارید، تبلیغات می تواند به صورت مجازی و یا به صورت میدانی باشد که در هر دو صورت باعث موفیقت و شناخته شدن محصول می شود.

برای آنکه بدانید ژوپینگ چیست و چرا آنقدر در دنیای خریداران بدلیجات و زیورآلات محبوب شده است این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی برند ژوپینگ خواهیم پرداخت.

 

معرفی برند ژوپینگ

ژوپینگ (Xuping) نام یک برند معروف در زمینه ساخت و تولید زیورآلات بدلی است که از جنس آلیاژ مس با روکش طلا بیست و چهار عیار و یا هیجده عیار و یا رادیوم ساخته‌ شده است. استفاده از این ترکیب از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند و همچنین باعث می شود تا رنگ زیورآلات به مرور از بین نرفته و زیبایی اولیه خود را حفظ کند.

 می توان گفت در چند سال گذشته این برند خیلی ناشناخته بود اما ژوپینگ با به کارگیری طرح های زیبا و متنوع مناسب با تمامی سلیقه ها و کیفیت عالی و قیمت مناسب در مقایسه با دیگر برندهای زیورآلات، توانسته امروزه به یک برند معروف و خوش نام در جهان در زمینه تولید زیورآلات بدلی تبدیل شود.

محصولات تولید شده توسط برند ژوپینگ شامل: گوشواره، گردنبند، دستبند، پابند، النگو، و غیره می باشد. بر روی محصولات این برند از سنگ های با کیفیت و قیمتی، مانند کریستال های سواروسکی استفاده شده است که باعث زیبایی کار و کیفیت بالای آن شده است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید زیورآلات خود را با هر رنگ لباسی ست کنید.

از جمله عواملی که باعث موفقیت این برند جهانی و شناخته‌ شده دنیای جواهرات شده کیفیت بالا و همچنین طراحی منحصر به‌ فرد و تنوع بسیار بالای محصولات این برند است.

 

ویژگی‌های برند ژوپینگ

یکی از معضلات و مشکلات بدلیجات غیر مرغوب تغییر رنگ آن‌ها پس‌ از مدت کوتاهی است که باعث نارضایتی مشتریان می‌شود، خصوصاً در کشور ما که به دلیل تحریم‌ های موجود کمتر برند معتبری در این زمینه می‌توان پیدا کرد و بازار اکثراً از اجناس تقلبی و بی‌کیفیت پر شده‌است.

رنگ ثابت

 یکی از ویژگی ‌های برند ژوپینگ که مهم‌ترین ویژگی محسوب می‌شود عدم تغییر رنگ به دلیل ساختار آن است. محصولات ژوپینگ چه رنگ طلایی چه رنگ نقره ای آن با بالاترین استاندارد های روز دنیا آبکاری شده که سبب عمر زیاد آن می‌شود و در استفاده طولانی مدت از کیفیت و زیبایی ظاهر آن کاسته نخواهد شد.

 

ضد حساسیت

بسیاری از افراد برای استفاده از بدلیجات نگران بروز حساسیت در پوست خود هستند اما با اطمینان می‌توان گفت که با استفاده از این برند به‌ هیچ‌ عنوان دچار حساسیت و قرمزی و خارش پوست نمی‌شوید. از آنجا که بدنه این محصولات با طلا آبکاری شده است و ماده حساسیت زای نیکل جزء مواد و آلیاژ بکار رفته در آن نیست نگرانی بابت بروز حساسیت نمی توان داشت.این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که محصولات این شرکت تماماً ضد حساسیت هستند.

 

نگین بدلیجات ژوپینگ

تمام نگین های بکار رفته در انواع این اکسسوری از نوع نگین های سواروسکی (معروف ترین تولید کننده نگین اتمی در دنیا) هستند که به دلیل کیفیت بالا در صنعت طلا و جواهر نیز بکار گرفته می‌شوند. تمامی نگین های آن مخراجکاری شده اند و کاشت آن به صورت چهارپایه ایست که نگین را درون خود نگه داشته و از آن محافظت می‌شود. با توجه به ظرافت محصولات این مارک کاشت به این صورت نیازمند تبحر بالاییست که از استادکاران شوپینگ دور از انتظار نیست.

 

طرح طلا

تمامی کارهای ارائه شده توسط xuping  طرح های روز طلا هستند و طرح متفرقه در این شرکت جای ندارد و سعی کرده های کپی و بهترین کپی از محصولات طلا را ارائه دهد.

 

مبدأ محصولات ژوپینگ

شرکت ژوپینگ که تولید کننده انواع بدلیجات و زیورآلات می باشد در سال 1991 در چین شروع به کار کرد و در بسیاری از کشورهای دنیا محصولات خود را ارائه می‌دهد از آسیا گرفته تا اروپا و یا حتی آمریکا جزو خریداران این مارک از زیورآلات هستند. میتوان این برند را جزء پرطرفدارترین‌های دنیای بدلیجات به حساب آورد. 

ژوپینگ در کشورهایی چون کره، هند، ویتنام، تایلند، برزیل، ایتالیا و آلمان نمایندگی دارد و سرمایه گذاران بسیاری در این کشورها بر روی این برند سرمایه گذاری می کنند.

xuping factory

می توان گفت عمده مشتریان برند موفق ژوپینگ افرادی هستند که بیشتر به دنبال زیورآلاتی هستند که دارای کریستال های زیرکن یا الماس شرقی باشند. مواد به کار رفته در بدلیجات برند ژوپینگ کاملا استاندارد و مورد تایید سازمان اس جی اس می باشد.

کیفیت، تنوع و طراحی زیبا باعث شده است که این برند از دیگر برندهای همتای خود در صنعت بدلیجات در چین پیشی بگیرد. این شرکت 3000 طراح دارد که در طراحی محصولات به روز و جدید فعالیت می کنند.

 

نحوه تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصل

هنگامی‌که یک برند محبوبیت پیدا می‌کند سودجویان سعی می‌کنند که با کپی کردن از طرح‌ های آن، آن‌ها را همانند سازی کنند و در بسیاری از موارد موفق نمی‌ شوند چرا که شاید بتوانند طرح‌ ها را کپی کنند اما کیفیت را هرگز.

در بازارهای داخلی زیورآلات تقلبی بسیاری وجود دارد. همان طور که گفتیم زیورآلات با برند ژوپینگ در ایران طرفداران بسیاری زیادی دارد. به همین دلیل شروع به ساخت زیورآلات فیک با برند ژوپینگ کرده اند.

محصولات ژوپینگ تقلبی دارای کیفیت خیلی پایینی می باشند و به مرور رنگ خود را از دست می دهند ما در این بخش روش هایی را برای تشخیص محصولات اصلی از محصولات تقلبی ژوپینگ به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

همیشه راه‌ هایی برای تشخیص جنس اصل از تقلبی وجود دارد اولین نکته در خرید محصولات ژوپینگ دقت در رنگ آن می باشد. رنگ بدلیجات برند ژوپینگ با بقیه برندها فرق می کند و رنگی متمایل به رزگلد دارد پس در هنگام خرید می توان از روی رنگ، تقلبی بودن و یا اصلی بودن محصول را شناسایی کرد.

نکته دومی که می توان به آن در هنگام خرید توجه کرد وجود لوگوی حک شده روی قفل و یا جای دیگر روی بدنه محصول می باشد. این روش بهترین روش برای تشخیص تقلبی بودن و یا اصلی بودن محصولات برند ژوپینگ می باشد. شما باید به لوگوی حک شده بر روی محصول دقت کنید و بر نشانی که به صورت برچسب رو این محصولات قرار گرفته است اعتماد نکنید زیرا به راحتی می توانند نشان برند ژوپینگ را بر روی محصولات تقلبی خود بچسبانند.

اگر در بازار با یک محصول با برند ژوپینگ مواجه شدید که قیمت پایینی داشت بدانید که آن مدل تقلبی و فیک این برند می باشد چون قیمت محصولات ژوپینگ یک قیمت از قبل تعیین شده می باشد که تمامی هزینه هایی چون حمل و نقل و گمرک بر روی آن اثر می گذارد.

 

نحوه نگهداری بدلیجات ژوپینگ

همان‌ طور که اشاره شد تمامی محصولات این برند تماماً رنگ ثابت هستند ولی مانند هر محصول دیگری برای بالا بردن دوام آن به نگهداری درست نیاز دارند تنها کافی است که از ریختن رنگ مو و اکسیدان و انواع عطر و شوینده ‌های قوی ممانعت کنید و از کشیدن اجسام تیز مانند چاقو بر روی این محصولات خودداری کنید.

ارسال نظر

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید ...